Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΗΜΕΙΩΣΕ Η ΩΔΗ ΣΤΗΝ ΕΛΙΑ ΤΗΣ ART WAY ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΜΙΝΙ ΣΤΟ ΓΑΛΑΤΣΙ.

Η επιτυχημένη έκθεση ζωγραφικής «Ωδή στην ελιά» της Art Way φιλοξένησε 62 καλλιτέχνες που παρουσίασαν έργα με την συγκεκριμένη ενδιαφέρουσα θεματολογία .Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της νέας μεγάλης έκθεσης της Art Way, με θέμα «Ωδή στην ελιά», την Κυριακή 25 Μαΐου 2025 στο Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Γαλατσίου Καμίνι ,Χρήστου Καψάλη 14- 16 στο Γαλάτσι.
Οι συλλήψεις ,οι συνθέσεις και τα επιτεύγματα της εικαστικής γραφής που παρουσιάζονται στην συγκεκριμένη έκθεση γεννούσαν αυθόρμητα μέσα μας την αίσθηση ότι βρισκόμασταν ως θεατές ,παραθεριστές ,κάτοικοι και περιηγητές κυριολεκτικά σε έναν απέραντο ελαιώνα. Παρακολουθήσαμε ελιές δουλεμένες στην εντέλεια που από την πρώτη θέα εντυπωσίαζαν και καθήλωναν τους επισκέπτες. Το κοινό είχε την δυνατότητα να απολαύσει αυτή την μαγεία.
Την εκδήλωση των εγκαινίων πλαισίωσε μουσικά ο Άγγελος Καλαβρυτινός.
Προλογίζοντας την έκθεση o ιστορικός τέχνης ,ειδικός συνεργάτης της ART WAY Λεόντιος Πετμεζάς επισήμανε μεταξύ άλλων :’’ Με καθαρότητα θέσεων οι ελπιδοφόροι δημιουργοί παραπέμπουν το φιλότεχνο κοινό του σε χαράξεις πνεύματος που οδηγούν σε διαγώνιους προέκτασης και σε ιδεοληψίες που στηρίζουν την προοπτική της ολοκλήρωσης. Στις σειρές των δημιουργημάτων τους εμπεριέχονται συμβολισμοί με αδρές νοηματικές γραμμές. Με λεπτομέρεια τονίζουν πως είναι προϊόντα μελέτης που εμπεριέχουν μεγαλειώδεις νύξεις και αφομοιώνουν με ευκρίνεια τα επίπεδα μιας εύλογα προχωρημένης παραστατικότητας και της ευρείας έννοιας που κινητοποιεί τις αρμονικές κατανύξεις. Η αισθητική παρέμβαση τους στην γλώσσα και στην τεχνοτροπία που χρησιμοποιούν συμπληρώνεται με καίριες διαβαθμίσεις που αναπαράγουν επεμβάσεις απέναντι στην συνειδητή υφή της ιδιάζουσας έμπνευσης .Ο συνειρμικός κόσμος της γραφής τους διεισδύει ευρηματικά και ευπρόσδεκτα σε μια συλλογικότητα που κατευθύνει τα μοτίβα οριοθέτησης .Οργανώνουν ένα αυθύπαρκτο και πολύσημο κύκλο διατυπώσεων με κοινό θέμα την ελιά . Χάρη στην μορφική εσωτερικότητα που συντονίζουν με ογκολογική βαρύτητα η θέαση των πτυχών που επισυνάπτουν στα εκθέματα παραθέτει με πειστικότητα στιγμές ποικίλων αισθητικών όψεων. Όλα τα έργα τέχνης προέρχονται από στοχαστικές σκέψεις. Απεικονίζουν αντιστίξεις και αποστολές , σημειογραφίες και αρχετυπικές εικόνες που καταλήγουν εύληπτα και εύλογα σε νοηματικές και ανυσματικές αναφορές . Στις παρυφές της έμπνευσης παρεπιδημούν τα ευκρινή σχήματα της απόδοσης και της εξέλιξης που εμπεριέχουν ενοποιητικές αντιλήψεις . Ανακαλύπτουμε βαθυστόχαστα τα περιεχόμενα των δεδομένων, τους πυρήνες των τεχνοτροπιών , τις φιλοσοφίες της ζωής ,τα στοιχεία από το σημερινό και παρελθοντολογικό σημαινόμενο και βέβαια την επάρκεια της υπαρξιακής φύσης.’’
Χαιρετισμό απηύθυνε ο κ. Μάνος Ελευθερίου, π. Υπεύθυνος Πολιτιστικών Θεμάτων Υπουργείου Παιδείας με σπουδές Ιστορίας & Φιλοσοφίας της Τέχνης στο Πανεπιστήμιο Ελσίνκι.
Στα εγκαίνια της έκθεσης παραβρέθηκε η π. Υπουργός και νομικός Κατερίνα Παπακώστα .Στην έκθεση συμμετείχε ο γιός της Κωνσταντίνος Σιδηρόπουλος, Διδάκτορας Βιολογίας , Εικαστικός , ποιητής -στιχουργός .
Παραβρέθηκε o Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της Ελλάδας Στέφανος Γκίκας .Στην έκθεση συμμετείχε η σύζυγός του Όλγα Καποδίστρια .Η κυρία Κατερίνα Παπακώστα και ο κύριος Στέφανος Γκίκας εξέφρασαν τα πλέον θετικότερα σχόλια για όλους τους καλλιτέχνες καθώς και τον θαυμασμό τους για κάθε πίνακα ξεχωριστά.
Τιμώμενοι καλλιτέχνες ήταν οι : +Σάρδης Γιώργος (Πρόεδρος ΑRT WAY- Εικαστικός – Επιμελητής),Πετμεζάς Λεόντιος (Ιστορικός Τέχνης- Εικαστικός) Σιαφάκα Βασιλική (Εικαστικός-Συγγραφέας),Σιδηρόπουλος Κωνσταντίνος (Διδάκτορας Βιολογίας , Εικαστικός , ποιητής - στιχουργός ).
Συμμετέχοντες καλλιτέχνες ήταν οι : Αρμάου Ελίνα, Βρυώνη Ρουμπίνη, Γεωργακογιάννη Γεωργία, Γιακουμή Ελευθερίου Μαρία, Γκελντή Μίνα, Γόγαλης Κωνσταντίνος Δουρουντάκη Μαρία, Δρακωτού Νατάσα, Ελευθεριάδη Χριστίνα Ζερβούλη Σπυριδούλα, Καγιαλή Φρίντα, Καλέντζης Κώστας Καποδίστρια Μαργαρίτα, Καποδίστρια Όλγα, Καρεμφυλλάκη Σοφία, Κιάμου Παναγιωτουνάκου Βάσω, Κλειδοπούλου Βασιλική, Κομπίτσα Μαρκέλλα, Κοτζαπαναγιώτης Γιάννης, Κοτρίδης Μάκης, Κρίκη Ακριβή, Κυπαρίσση Αθηνά, Κύρου – Τσάκαλου Λένα Κώνστα Κατερίνα, Λιάγκα Αγγελική, Λιάπη Ελένη Λυερού Σοφία, Μανδαλά Βενετία, Μαράβας Χαράλαμπος, Μαρούλη Μαρίλη, Μηνά Νικολέττα, Μίμη Σοφία, Μουργή Ευθυμία Μούσιου Ιουλία, Μπαντίδου Ευαγγελία, Μπρέμπου Ειρήνη Μπούτης Τάσος, Ξυδιά Αρετή, Παϊση Helga Ελένη Παντοπούλου Άλκηστη, Παπαδάκη Νοέλα, Παπαδημητρίου Μαρία Παρίσης Γεράσιμος, Πατεράκης Κωνσταντίνος Πατρινιού Αστρινιά, Πατσουλής Ιωάννης, Παυλίδου Νατάσα Πήτερσον Αλίκη, Σαρρή Άννα, Σελλά Μαρία Σιδέρη Χαρά, Σιδηροπούλου Μαρία, Σκαλιώτης Σπύρος Στεργίου Λία, Στεφανάτου Άννα, Τσαβολάκη Φιλία. Τσιαμάλου Άρτεμις, Τσίκλου Ελένη,Φούσκα Βίκυ, Φούρκα Πέγκυ Φωκά Μαριλένα, Χρονοπούλου Αγγελική.
Πλήθος κόσμου ,καλλιτέχνες ,φιλότεχνοι αλλά και εκλεκτοί καλεσμένοι έδωσαν το παρών και απόλαυσαν την ιδιαίτερη εικαστική εκδήλωση, στην οποία είδαμε εκλεπτυσμένες δημιουργίες.
Η εκδήλωση είχε κάλυψη από την κάμερα της Δανάης Μαραγκού του γνωστού έγκριτου και έγκυρου site zougla του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου που ανάρτησε μια εκτενή και εμπεριστατωμένη αναφορά για την έκθεση. Πιο συγκεκριμένα η «Ζούγκλα» βρέθηκε στην ενδιαφέρουσα έκθεση όπως έχει παραβρεθεί μέχρι σήμερα και σε άλλα δρώμενα τέχνης και πολιτισμού της ART WAY σε διάφορες περιοχές της Αττικής . Kατέγραψε τα εντυπωσιακά έργα τέχνης, συνεντεύξεις με τους συμμετέχοντες δημιουργούς, την ομιλία της διοργανώτριας Αφροδίτης Δρακοπούλου – Σάρδη, η οποία συνεχίζει με πλήρη επιτυχία και αφοσίωση το έργο του πρόωρα εκλιπόντος συζύγου της, εικαστικού επιμελητή Γιώργου Σάρδη και ιδρυτή της ART WAY, της καλλιτεχνικής ομάδας με την πιο μακρόχρονη ιστορία στο χώρο των διοργανώσεων εκθέσεων τέχνης και τις υπόλοιπες τοποθετήσεις.
Στην αγαστή διοργάνωση της έκθεσης συνέβαλαν επίσης η Xριστίνα Γκανάτσιου ,η Αικατερίνη Μαυριγκοπούλου στις Δημόσιες Σχέσεις και η Βασιλική Σιαφάκα στην επιμέλεια των κειμένων.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ ΤΟ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟ ΚΟΙΝΟ ΤΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ‘’ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ’’ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ.

Ένα σημαντικό για την τέχνη και την δημιουργία καλλιτεχνικό φεστιβάλ διοργάνωσαν στην πόλη του Βόλου στον χώρο της καφετερίας Ζώγια ,δύο άνθρωποι του πολιτισμού ο Στάθης Λιώτης και η Στέλλα Πνάκα .Το εκπληκτικό δρώμενο τέχνης περιείχε αρκετές ενότητες :παρουσίαση του βιβλίου ‘’Στην καρδιά μου γράφει Ελλάδα ΄΄ του Στάθη Λιώτη, έκθεση της γνωστής κεραμίστριας και ζωγράφου Ζωής Δημητριάδου, αφιερώματα στον κινηματογράφο ,στο θέατρο, στην λογοτεχνία .Χορευτικές επιδείξεις από την Στέλλα Πνάκα, τους καθηγητές ,τους συνεργάτες και τους μαθητές της .Χορευτικό ιντερμέδιο από τον Γιάννη Λιώτη, καραόκε, μουσικές επιλογές κα . Όπως τόνισε στις ερωτήσεις που του έγιναν για την συμμετοχή του στο Φεστιβάλ από το έγκριτο και έγκυρο site volonakinews.gr ο ιστορικός τέχνης και κριτικός λογοτεχνίας Λεόντιος Πετμεζάς :’’….Ο κύριος λόγος που αποδέχθηκα την πρόταση στάθηκε η γνωριμία και η εμπιστοσύνη μου στους δύο αυτούς ξεχωριστούς ανθρώπους ,την καθηγήτρια χορού Στέλλα Πνάκα και τον βραβευ...

Η ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΜΑΓΕΙΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΡΕΖΙΤΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ THE DARLING BAR ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ.

Στις 22 Φεβρουαρίου 2025 εγκαινιάζεται η νέα ατομική έκθεση του εικαστικού δημιουργού Νίκου Ρεζίτη στο ξεχωριστό ,υπέροχο και φιλόξενο χώρο του bar Darling,Δραγάτση 8 στον Πειραιά, σε ένα κατάστημα που διακρίνεται για την ποιότητα της εστίασης και των εξαίρετων παροχών του προς το πελατειακό κοινό . Ο καλλιτέχνης Νίκος Ρεζίτης έχει παρουσιάσει με επιτυχία την εικαστική εργασία του μέχρι σήμερα μεταξύ άλλων σε ατομική έκθεση στην ART GALLERY 35 του Κυριάκου Τζιζμετζόγλου στον Πειραια και στον ίδιο χώρο έχει λάβει μέρος σε ομαδικές εκθέσεις της ART WAY που διοργάνωσαν η Αφροδίτη Δρακοπούλου -Σάρδη και ο Κωνσταντίνος Λαγός . Ο ιστορικός ,κριτικός τέχνης ΛΕΟΝΤΙΟΣ ΠΕΤΜΕΖΑΣ που επιμελήθηκε και θα προλογήσει την έκθεση την ημέρα των εγκαινίων έχει επισημάνει : ”Οι μορφολογικές διεργασίες των ποικίλων χρωμάτων και των εντυπωσιακών σχημάτων του εικαστικού δημιουργού Νίκου Ρεζίτη συγκροτούν άμεσα τοπία της φωβιστικής απεικόνισης και μιας βαθύτερης μελέτης πάνω στην προχ...