Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Θ Ε Σ Μ Ο Φ Ο Ρ Ι Α Ζ Ο Υ Σ Ε Σ του Αριστοφάνη


3 & 4 Σεπτεμβρίου | Δημοτικό Κηποθέατρο Παπάγου
6 Σεπτεμβρίου | Δημοτικό Θέατρο του Άλσους Ηλιούπολης
7 Σεπτεμβρίου | Θέατρο Βράχων Μελίνα Μερκούρη
12 Σεπτεμβρίου | Βεάκειο Θέατρο Πειραιά
13 & 14 Σεπτεμβρίου | Θέατρο Ρεματιάς Χαλανδρίου
17 Σεπτεμβρίου | Θέατρο Πέτρας Πετρούπολης
19 Σεπτεμβρίου | Ωδείο Ηρώδου Αττικού

 Γράφει   ο   ΛΕΟΝΤΙΟΣ  ΠΕΤΜΕΖΑΣ

Μετά από μια πετυχημένη περιοδεία, η παραγωγή «Θεσμοφοριάζουσες» του Αριστοφάνη, σε σκηνοθεσία του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, μετάφραση του Παντελή Μπουκάλα και με μια στρατιά σπουδαίων ηθοποιών στη διανομή, κορυφώνει την πορεία της με μια σειρά παραστάσεων στην Αττική το διάστημα 3 με 19 Σεπτεμβρίου.

Το έργο, ένα από τα «γυναικεία» του Αριστοφάνη, κατορθώνει να προσεγγίσει με αξιοθαύμαστη δεξιοτεχνία  -και με όπλα το χιούμορ και την εξυπνάδα- ζητήματα φύλουθεατρικότητας και πολιτικής.

Πρωταγωνιστούν οι Μάκης ΠαπαδημητρίουΟδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, Γιώργος Χρυσοστόμου, Νάντια Κοντογεώργη, Ελένη Ουζουνίδου,Άνδρη Θεοδότου, Μαρία Κατσανδρή, Γιώργος Παπαγεωργίου.
 

Έγραψαν για την παράσταση:

«Επιτέλους αριστοφανικό θέατρο με ποιότητες που είχαν ξεχαστεί. Αν πετύχετε αυτές τις «Θεσμοφοριάζουσες» σε κάποιο σταθμό της περιοδείας τους ανά την επικράτεια, μην τις χάσετε.»

Ματίνα Καλτάκη, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

«Το σκηνικό, απλωμένο στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, δίνει εξαρχής το στίγμα μιας παράστασης όπου η υψηλή αισθητική δεσπόζει, μακριά από τις αυτονόητες, συχνά – πυκνά, χοντροκοπιές που ακολουθούν τις κωμωδίες του Αριστοφάνη στα σύγχρονα ελληνικά ανεβάσματα… Αυτές οι «Θεσμοφοριάζουσες», ενορχηστρωμένες σκηνοθετικά από τον Βαγγέλη Θεοδωρόπουλο, απέδειξαν πως το μέτρο και η ποιότητα ταιριάζουν στον Αριστοφάνη – χωρίς χυδαιότητες και περιττές επιθεωρησιακές προσαρμογές στο σήμερα. Μια παράσταση που, ακολουθώντας το κείμενο, έδωσε σημασία στην κάθε μικρή και μεγάλη λεπτομέρεια, μην αφήνοντας περιθώριο παραφωνίας.»

Μυρτώ Λοβέρδου, ΤΑ ΝΕΑ

«Ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος είχε μια αληθινά καλή ιδέα. Αντί να κάνει τα πράγματα με το ζόρι αστεία, να τα αφήσει πρώτα να αστειευτούν με τον εαυτό τους. Ολόκληρη η παράσταση έτσι είναι μια σαμπανιζέ βραδιά, χωρίς έγνοια άλλη από τη δημιουργία ενός «ονείρου», της «φαντασίας» που μόνο το θέατρο ξέρει να δημιουργεί.»

Γρηγόρης Ιωαννίδης, ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ

«Θεσμοφοριάζουσες χωρίς στόμφο, χωρίς γκροτέσκα κακογουστιά, χωρίς «φορεμένες» βρισιές, χωρίς παλλόμενους φαλλούς. Θεσμοφοριάζουσες υψηλής αισθητικής, με σημαντικές ερμηνείες ακόμα και μέσα από το  Χορό, από το στόμα του οποίου δεν έχανες ούτε μία λέξη»

Ιωάννα Κλεφτόγιαννη, ΕΘΝΟΣ

«Ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος με τις «Θεσμοφοριάζουσες» στην Επίδαυρο, παρέδωσε μία πλήρη εκδοχή σύγχρονης παράστασης Αριστοφάνη με ζωντανό λόγο, πιστότητα στο περιεχόμενο του έργου, ευρηματική ατμόσφαιρα και απολαυστικούς υποκριτές, με τον Μάκη Παπαδημητρίου να σαρώνει στην ορχήστρα, χωρίς όμως να επισκιάζει το σύνολο της παράστασης που από την αρχή μέχρι το τέλος παρέμεινε στιβαρή και συμπαγής στις προδιαγεγραμμένες κατευθύνσεις της.»

Δημήτρης Καλαντζής, TOSPIRTO

«Οι Θεσμοφοριάζουσες του Αριστοφάνη, στην άρτια σκηνοθεσία του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, τήρησαν χθες στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου συνέπεια προς το πρωτότυπο, στην πολύ καλή μετάφραση του Παντελή Μπουκάλα, με ολοκληρωμένη θέση για το έργο, επίλεκτο καστ ηθοποιών, εξαιρετική μουσική του Νίκου Κυπουργού και ξεχωριστή χορογραφία/κινησιολογία της Σεσίλ Μικρούτσικου. Ο Γιώργος Χρυσοστόμου ως Αγάθων κλέβει την παράσταση, ενώ ως Σκύθης τοξότης δημιουργεί ένα σκιαγράφημα φαλλοκράτη ηλιθίου που επιστρατεύει ένα γλωσσικό ιδίωμα τύπου Αγκόπ. Το κυνικό ύφος και ο γραμμικός τόνος κάνουν ξεκαρδιστική την ερμηνεία του Μνησίλοχου από τον Μάκη Παπαδημητρίου.»

Νίκος Ξένιος, BOOKPRESS

«Τα σκηνικά της Μαγδαληνής Αυγερινού και τα κοστούμια του Αγγελου Μέντη σε ευδιάκριτη επικοινωνία μεταξύ τους διέθεταν την παιγνιώδη αθωότητα τόσο της εγχώριας λαϊκής εικονογραφίας όσο και του σύγχρονου ή και καρτουνίστικου ντιζάιν. Η ζωντανά παιγμένη μουσική του Νίκου Κυπουργού ευθύμως μεσογειακή, αλλά και οι κινήσεις, οι χορογραφίες της Σεσίλ Μικρούτσικου ευφάνταστα απρόβλεπτες δεν εντάσσονταν απλώς στη δράση, αλλά της έδιναν και σπιρτάδα ή ρυθμό. Κι ο βασικός φορέας όλων των παραπάνω, ο Χορός των γυναικών, εκπροσωπημένος πιο ορατά από την Ελένη Ουζουνίδου, την Ανδρη Θεοδότου, τη Μαρία Κατσανδρή και τη Νάντια Κοντογεώργη, μεταμορφωνόταν αβίαστα από μυθικό, αναμαλλιασμένο αγρίμι, σε τρυφερό, ποιητικό και με έγνοια για τη δημοκρατία και την ισότητα πλάσμα.»

Νικόλας Ζώης, ΤΑ ΝΕΑ

«Ο μύθος έφτανε απολύτως στο κοίλον, χάρη και στη μετάφραση του Παντελή Μπουκάλα που ανέδειξε τόσο το χιούμορ όσο και τον λυρισμό του Αριστοφάνη, δίνοντας ασφαλώς, μέσω της μετάφρασης, τον τόνο της συνολικής προσέγγισης στην κωμωδία, αποφεύγοντας τις ευκολίες και τις φτήνιες που τόσα χρόνια βλέπουμε και εντάσσοντας τον πλούτο της γλώσσας σε αριστοφανική παράσταση, χωρίς την πιασάρικη καταφυγή στη σύνδεση με την επικαιρότητα

Όλγα Σελλά, ARTPLAY

«Τα κοστούμια, ο φωτισμός, τα σκηνικά και οι χορογραφίες απογείωσαν ένα από τα πιο αγαπημένα έργα του Αριστοφάνη, τις Θεσμοφοριάζουσες. Έντονη η χημεία μεταξύ των ηθοποιών, αλλά και ένας καλά συντονισμένος Χορός, με τη Νάντια Κοντογεώργη να κλέβει τις εντυπώσεις. Εξαιρετικές οι ερμηνείες των Μάκη Παπαδημητρίου (Μνησίλοχος), Γιώργου Χρυσοστόμου (Αγάθωνας, Τοξότης), Γιώργου Παπαγεωργίου (Υπηρέτης Αγάθωνα, Κλεισθένης).»

Μαρία Ακριβού, ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ

«Είναι άξιο αναφοράς ότι σε αυτήν την παράσταση δεν παρελαύνουν ούτε εξογκωμένοι γλου­ τοί ούτε φουσκωμένες κοιλιές. Η ιδιαίτεροη ζωντάνια της παράστασπς οφείλεται και στη φινέτσα και την ευρηματικότητα του Χορού, αλλά και στη μουσική του Ν. Κυπουργού, που ηλεκτρίζει τον θεατή.»

Μαριάνθη Κούνια, ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

 «ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος επιστράτευσε στη σκηνή του ολόκληρη (σχεδόν) τη νέα γενιά (κωμικών) ηθοποιών, για να φτιάξει μια δροσερή, με ρυθμό και καλοδουλεμένη παράσταση την οποία δένει πρώτα από όλα το ίδιο το δέσιμο των ηθοποιών της»

Ιωάννα Βαρδαλαχάκη, CLICKATLIFE


Περιγραφή Παράστασης

Ο Ευριπίδης είναι ταραγμένος, γιατί οι γυναίκες, που σήμερα τελούν την μεγάλη τους γιορτή, τα Θεσμοφόρια, είναι αποφασισμένες να τον τιμωρήσουν, επειδή τις δυσφημίζει στα έργα του. Μοναδικός τρόπος για να αποτρέψει τον κίνδυνο, είναι να στείλει στα Θεσμοφόρια έναν δικό του άνθρωπο, ντυμένο γυναικεία, για να τον υπερασπιστεί. Τη δύσκολη αποστολή αναλαμβάνει ο Μνησίλοχος. Πράγματι οι Θεσμοφοριάζουσες − που αποτελούν τον Χορό της κωμωδίας −, αρχίζουν να κατηγορούν τον Ευριπίδη. Όταν πάρει τον λόγο, ο μεταμφιεσμένος Μνησίλοχος επιτίθεται κι αυτός προσχηματικά στον Ευριπίδη, έπειτα όμως προσπαθεί να τον υποστηρίξει, λέγοντας ότι οι γυναίκες είναι υπεύθυνες για πολλά περισσότερα από αυτά που τούς προσάπτει ο τραγικός ποιητής. Και ενώ ο Χορός αγανακτεί με αυτά που ακούει, εμφανίζεται ο Κλεισθένης, γνωστός Αθηναίος της εποχής με θηλυπρεπή εμφάνιση, και τους λέει ότι κυκλοφορεί μια φήμη πως κάποιος άνδρας ντυμένος γυναικεία βρίσκεται ανάμεσά τους. Πολύ γρήγορα, ο Μνησίλοχος αποκαλύπτεται και κατηγορείται για παραβίαση των ιερών τελετουργικών κανόνων, ενώ προσπαθεί να ειδοποιήσει τον Ευριπίδη, που παραφυλάει, ότι το σχέδιό τους έχει αποκαλυφθεί. Ο Ευριπίδης, στην προσπάθειά του να σώσει τον υπερασπιστή του, εμφανίζεται στην γιορτή των Θεσμοφορίων πολλές φορές με διαφορετική κάθε φορά εμφάνιση, και κάνει τελικά στις γυναίκες μια πρόταση: θα σταματήσει να τις κακολογεί στα έργα του, αν τον αφήσουν να απελευθερώσει τον Μνησίλοχο. Οι γυναίκες δέχονται και οι δύο άντρες φεύγουν. Η κωμωδία τελειώνει με τους πανηγυρισμούς του Χορού.


Σημείωμα του σκηνοθέτη

Στις Θεσμοφοριάζουσες, ένα από τα τρία «γυναικεία» έργα του Αριστοφάνη, γραμμένο την εποχή της κατάλυσης της Αθηναϊκής Δημοκρατίας −το 411 π.Χ., που θεωρείται χρόνος γραφής του, επιβλήθηκε ολιγαρχία −, μια ομάδα στο περιθώριο της Πολιτείας, οι γυναίκες, κρούουν τον κώδωνα για την ανάγκη πολιτικής σταθερότητας. Μπορεί σήμερα οι γυναίκες να μην είναι σε τέτοια δεινή θέση, ώστε να οραματίζονται τους θεσμούς αντί να συμμετέχουν σε αυτούς, όμως υπάρχουν πάντα ομάδες πολιτών που δεν δικαιούνται ίσο μερίδιο στην λειτουργία της Πολιτείας. Ένα έργο για τη θέση –και τις θέσεις– των γυναικών, για τη διεκδίκηση της προσωπικής ταυτότητας, για το δικαίωμα στην πολιτειακή ισότητα, ένα έργο για την κρίση των αξιών, τη φύση και τον νόμο. Και πάνω απ’ όλα, ένα έργο που, με όπλο το θέατρο και το χιούμορ, δίνει άπειρες δυνατότητες στον ηθοποιό να πρωταγωνιστήσει ως πολιτικό ον στη σκηνή της κωμωδίας.

H παράσταση βασίζεται στην καινούρια μετάφραση, πιστή στο κείμενο και ταυτόχρονα ποιητική, του Παντελή Μπουκάλα. Όπως και στην προηγούμενη συνεργασία μας στους Αχαρνείς, θέλησα να δοκιμάσω πόσο αντέχει σήμερα το αριστοφανικό κείμενο, χωρίς καμιά διασκευή. Έχουν επιλεγεί καταξιωμένοι ηθοποιοί κυρίως της νεότερης γενιάς, με τους περισσότερους από τους οποίους έχουμε ξανασυνεργαστεί, κάτι που δημιουργεί τις προϋποθέσεις για σκηνική επικοινωνία και κοινό ερμηνευτικό κώδικα. Ο συνθέτης Νίκος Κυπουργός, γνωστός για τις μελωδίες και τα τραγούδια που έχει δώσει στη δισκογραφία αλλά και τις παραστατικές τέχνες, δημιουργεί ένα ηχητικό περιβάλλον ενταγμένο στη δράση, αφού όχι μόνο τα τραγούδια μα και η οργανική μουσική της παράστασης ερμηνεύονται επί σκηνής από όλο το θίασο, που γίνεται ταυτόχρονα ζωντανή ορχήστρα.
Η όψη της παράστασης, με τα κοστούμια του Άγγελου Μέντη και τα σκηνικά της Μαγδαληνής Αυγερινού, παραπέμπουν στο πρόσφατο παρελθόν της Ελλάδας, διατηρώντας τη φρεσκάδα της σύγχρονης εποχής.


ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Μετάφραση: Παντελής Μπουκάλας
Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος
Μουσική: Νίκος Κυπουργός
Κοστούμια: Άγγελος Μέντης
Σκηνικά: Μαγδαληνή Αυγερινού
Χορογραφίες: Σεσίλ Μικρούτσικου
Σχεδιασμός φωτισμών: Σάκης Μπιρμπίλης
Ζωγραφική κοστουμιών: Μαρία Ηλία
Βοηθός Σκηνοθέτη: Παντελής Δεντάκης
Βοηθός σκηνογράφου: Τζίνα Ηλιοπούλου
Βοηθός ενδυματολόγου: Σεμίνα Λανταβού, Κωνσταντίνα Μαρδίκη
Μουσική διδασκαλία: Αναστάσης Σαρακατσάνος


Παίζουν:

Μάκης Παπαδημητρίου  (Μνησίλοχος)
Οδυσσέας  Παπασπηλιόπουλος (Ευριπίδης)
Γιώργος Χρυσοστόμου  (Αγάθονας, τοξότης)
Νάντια Κοντογεώργη (Μίκα)
Ελένη Ουζουνίδου  (Κηρύκαινα)
Άνδρη Θεοδότου  (Κρίτυλλα)
Μαρία Κατσανδρή  (Φιλίστη)
Γιώργος Παπαγεωργίου (Υπηρέτης του Αγάθονα, Κλεισθένης)

Και ο Χορός:

Βαλέρια Δημητριάδου, Ειρήνη Μακρή, Κατερίνα Μαούτσου, Ίριδα Μάρα, Φραγκίσκη Μουστάκη, Ελένη Μπούκλη, Ηλέκτρα Σαρρή, Νατάσα Σφενδυλάκη, Αντιγόνη Φρυδά

Μουσικοί επί σκηνής: Αναστάσης Σαρακατσάνος, Σοφία Κακουλίδου,Γιώτα Παναγή

Συμπαραγωγή: Α. Μ. Τέχνη Χώρος - ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης - ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων - Ε.Φ.


Διάρκεια παράστασης: 90 λεπτά
Προπώληση Εισιτηρίων:


Παραστάσεις Αττικής

Δευτέρα 3/9/2018
Παπάγου
Δημοτικό Κηποθέατρο
Τρίτη 4/9/2018
Παπάγου
Δημοτικό Κηποθέατρο
Πέμπτη 6/9/2018
Ηλιούπολη
Δημοτικό Θέατρο του Άλσους
Παρασκευή 7/9/2018
Βύρωνας
Θέατρο Βράχων Μελίνα Μερκούρη
Τετάρτη 12/9/2018
Πειραιάς
Βεάκειο Θέατρο
Πέμπτη 13/9/2018
Χαλάνδρι
Ευριπίδειο Θέατρο Ρεματιάς
Παρασκευή 14/9/2018
Χαλάνδρι
Ευριπίδειο Θέατρο Ρεματιάς
Δευτέρα 17/9/2018
Πετρούπολη
Θέατρο Πέτρας
Τετάρτη 19/9/2018
Αθήνα
Ωδείο Ηρώδου Αττικού*

*Η παράσταση στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού θα διαθέτει και αγγλικούς υπέρτιτλους.

Υπεύθυνη Επικοινωνίας:

Μαρία Τσολάκη | 210 76 27 966, 6974 76 78 90 | mtsolaki@gmail.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

TA EIKAΣΤΙΚΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΡΕΖΙΤΗ ΣΤΗΝ ART GALLERY 35 ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ

TA EIKAΣΤΙΚΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΡΕΖΙΤΗ ΣΤΗΝ ART GALLERY 35 ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ Από τις 16 εως τις 26 Δεκεμβρίου 2024 έχει διάρκεια η ατομική έκθεση του Νίκου Ρεζίτη στον γνωστό χώρο τέχνης Αrt Gallery 35,του Κυριάκου Τζιζμετζόγλου που βρίσκεται στην οδό Καραολή και Δημητρίου 35 στον Πειραιά Ο ιστορικός .κριτικός τέχνης Λεόντιος Πετμεζάς που επιμελείτε και θα προλογίσει την έκθεση επισημαίνει μεταξύ άλλων : ''Οι μορφολογικές διεργασίες των χρωμάτων και των σχημάτων του εικαστικού δημιουργού Νίκου Ρεζίτη συγκροτούν τοπία της φωβιστικής απεικόνισης και μιας βαθύτερης μελέτης στην προχωρημένη τεχνοτροπία που εμπεριέχει εμφανή στοιχεία απόδοσης από την ιστορία του εξαιρετικού ,νεωτεριστκού επιπέδου γραφής.Παρακολουθούμε, μαθαίνουμε και βλέπουμε μέσα από την εικαστική γλώσσα που χρησιμοποιεί μια πολυκύμαντη παραγωγή που είναι συνδεδεμένη με την μιά άλλη διαφορετική πραγματικότητα . Ο καλλιτέχνης δημιουργεί πολύχρωμες ιστορίες που προ

ΦΙΛΟΖΩΙΚΟ BAZAAR ME EΡΓΑ -ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΗΦΙΣΙΑ .

Σπάνια και επιλεγμένα έργα του διακεκριμένου σε διεθνές επίπεδο Έλληνα εικαστικού δημιουργού Κώστα Ευαγγελάτου εκτέθηκαν για καλό σκοπό για τα αδέσποτα ζωάκια στο SAY HOTEL της Κηφισιάς. Η εκδήλωση που διοργανώθηκε με μεγάλη επιτυχία από την ACG Alumni Stray Action Committee, Σύλλογος Αποφοίτων ACG, Pierce-Deree εξελίχτηκε σε μια υπέροχη βραδιά με coctail στο οποίο παραβρέθηκαν οι εκλεκτοί καλεσμένοι και οι υποστηρικτές της σημαντικής φιλοζωικής προσπάθειας. Ο ιστορικός,κριτικός τέχνης Λεόντιος Πετμεζάς που έχει γράψει βιβλία παλαιότερα και κείμενα σε εκδόσεις για την τέχνη του Κώστα Ευαγγελάτου επισημαίνει μεταξύ άλλων για τις συγκεκριμένες συλλήψεις του :''... είναι εμπνευσμένες ,διαθέτουν ανοικτούς ορίζοντες,περιγράμματα, μορφές,σχήματα και χρώματα. Οι συνθέσεις τοποθετημένες σε χώρους αποτυπώνουν τους εξεικονισμένους στοχασμούς του καλλιτέχνη που συχνά χρησιμοποιεί μικτά υλικά, επιδιώκοντας ευρηματικές υφολογικές αντιθέσεις. Μέσα από τις αφαιρετικές απεικο

ΣΠΑΝΙΑ ΕΚΘΕΜΑΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ART GALLERY 35 ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ

Το ερχόμενο φθινόπωρο και συγκεκριμένα από τις 15 Σεπτεμβίου 2024 και για δύο εβδομάδες πρόκειται να παρουσιαστεί η νέα έκθεση με έργα τέχνης του χθες και του σήμερα,εικαστικά εκθέματα δημιουργίας που ξεχωρίζουν στην διάρκεια των χρόνων με την ανεπανάληπτη διάσταση τους. Το σπουδαίο γεγονός που ανακοινώνουμε με χαρά θα πραγματοποιηθεί στην ΑRT GALLERY 35 του γνωστού γκαλερίστα Κυριάκου Τζιζμετζόγλου ,Καραόλη και Δημητρίου 35 στον Πειραιά.Τα έργα πρόέρχονται από τις συλλογές του εικαστικού, συλλέκτη ,ιδιοκτήτη της γνωστής γκαλερί Louvro στον Πειραιά Νίκου Τζιζμετζόγλου. Στις συνθέσεις βλέπουμε έντεχνες συλλήψεις με υπογραφές όπως :Δημήτρης Ταλαγάνης,Αγγελος Γιαλλινάς,Λυκούργος Κογεβίνας,Μίνως Αργυράκης,Νίκος Βεντουράς ,Σπύρος Παπαλουκάς,Νίκος Κεσσανλής,Νικόλαος Γύζης,Παναγιώτης Τέτσης,Δημήτρης Μυταράς,Γεράσιμος Σκλάβος,Λουκάς Γεραλής,Νταιάνα Αντωνακάτου ,Σωτηρία Ράλλη,Πάνος Φειδάκης, Αξελός, Γιάννης Σπυρόπουλος,